onsdag 18 januari 2012

LINA GÖR DEBUT

Här gapar det tomt ser jag, ett ypperligt läge för min debut kan jag tycka.. så hur mår ni då mina fina klassisar?
Just nu är jag halvvägs ut genom dörren, ska nämligen kila bort till gymmet för lite träning. Har tyvärr inte så mycket gott o dela med mig utav, utan får helt enkelt hänvisa er till min blogg om ni känner för att läsa mer.

Glöm för all del inte bort att det är redovisning av projektet imorgon, jag själv planerar att dejta min text hela natten lång. puss och kram / Lina

Måste bara ge ett extra plus till adam och alice för våran fina insats på friskvårdsdagen, framför allt adams kommentar till elin! tack du rasande dampbarn, du gjorde min och hela publikens dag. stolt över dig! vi fick även ett inlägg om hur skinande vi var denna "underbara" dag, tack kevin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar